Hrana koja prirodno sagoreva mast






courtesy  of all free download com
U ovom članku ne želim da vam skrećem pažnju na određeni način dijete niti način ishrane sa tačnim napornim terminima uzgrednih vežbi.Ovde se upoznajte sa namirnicima koje pomažu bržem radu metabolizma.Nazvaću ih prirodni akceleratori metabolizma koji su dokazani sagorevači masti,ubrzivači metabolizma.Ili imaju blok efekat u odnosu na mast.
Prva grupa je grupa hrane  koja sadrži visok nivo vitamina C.
-Jagode,pomorandže,kivi,mango,papaja,brokoli,crvena paprika Babura,
Sledeća grupa hrane koju bih naveo je hrana koja sadrži veliku količinu masne kiseline Omega 6
Šafranovo ulje,maslinovo ulje,avocado,sezamovo ulje,semenke bundeve,cvet noćurka(O.biennis ).
Sledeći suplement je čaj pogotovu zeleni čaj.Oni u sebi imaju sastojak koji se naziva katikan za koji je dokazano da pomaže u bržem radu metabolizma masti.
Ne smemo da zaboravimo ni blagotvorno dejstvo kurkume-indijskog začina koji sadrži kurkumin koji predupređuje gojaznost.Tako da se može reći da je onaj koji svoja kuvana jela začini sa ovim začinom pomaže sebi i svom metabolizmu a posebno svojim krvnim sudovima jer je ovaj začin popularno nazvan “čistač vena”.

courtesy  of all free download com

 Meni su na lekarskom pregledu specijalisti napomenuli jednu životnu istinu nakon  moje priče da mi se prvi put događa da imam te simptome zbog kojih sam došao kod njih rekli:”Do četrdesete godine telo je u mogućnosti da samo obavlja svoj posao i to radi besprekorno a posle četrdesete godine vašeg života na vama je da pomognete telu u tome”.
Zatim tu je i Cimet koji pomaže telu da sagoreva šećer brže.Manje šećera u krvi znači i manje masnih naslaga. Tj.smanjenje osećaja gladi.Povežite to sa onim trenutkom kada nakon obilnog obroka pojedete parče ili više torte i znate da po količini hrane koju ste uneli nemate potrebu za jelom do sutra ali nakon tri sata vi ste opet gladni.
Beli i crni luk ne samo da se bore protiv visokog pritiska i  infekcija nego i smanjuju holesterol.Imaju u sebi sastojke koje  koje drže nivo šećara u krvi stabilnim.

Grejpfrut i limun,već smo pisali o tome ali su nezaobilazni u ovom procesu i ako ste u mogućnosti pojedite svaki dan makar jedan grejpfrut  uz obrok.

Tajna koju vam nikada niko nije rekao-San

Danas ću da podelim sa vama najbolje čuvanu tajnu koja je vezana za mršavljenje o kojoj retko ili baš niko ne govori.Nagovestiću vam  nije intenzivno kardio vežbanje nije ni  nisko kalorična hrana.Iskreno ovo je vezano za ubrzanje metabolizma.Ovo je zaista najvažnija stvar koju trebate poštovati u procesu zdravog mršavljenja.Iznenađujuće zvuči i to je prirodni ritual koji svakodnevno obavljamo-spavanje.I zaista legnete ,zatvorite oči i dvadesetak minuta kasnije ste u carstvu snova.Zdrav san.

courtesy of all fre downloads com
Koji se procesi vezano za našu temu tada u telu odvijaju?Za vreme spavanja vaše telo je u stanju da pomogne sebi,oporavlja se.Takođe razmišljajte i na ovaj način vi tada ne unosite hranu i gladujete bez osećaja gladi. Ono što ste pojeli prethodnog dana i noći i ako ste pojeli tešku hranu, pod uslovom da ste imali 8 sati sna,vaše telo će biti u stanju da se oporavi .Sva hrana koji ste pojeli biće svarena i naravno da ponovim nećete biti gladni dok spavate.Postoji zaista veliki razlog zašto je vaćina nas van forme i gojazna-nedovoljna dužina spavanja.Pretpostavimo da vas u firmi suludim rokovima teraju da završite brzo posao i to vam je nauštrb odmora i o čemu u tom trenutku najviše razmišljate je san i odmor.Nivo stresa tada ne dozvoljava metabolizmu da radi svoj posao ,pijete kafu,jedete kasno,malo spavate i sve to napravi  jednu vrstu alarma i vanredne situacije u organizmu i on tada taloži masne materije kao rezervu .Kada spavate manje postajete gojazni i taj mehanizam je prirodan.Potrebno vam je 8 sati sna i to je vrlo važna činjenica.Bez obzira da li vežbate ili ne, hranite se po planu dijete ili ne vama je potrebno makar 8 sati sna.


Dijeta-Zdravi savet

Potrebno je da obratite pažnju na ove namirnice:brokoli,celer,đumbir,papričice,šparglu.Vrlo su hranljive ,pune biljih vlakana a telu treba više energije da bi ih svarilo a nisko kalorične su.Vidite da je matematika i sabiranje sa oduzimanjem logika kod svakog dijetalnog recepta.Više  vremenskih uravnoteženih obroka dnevno i nikada nećete biti gladni.Razmišljajte o metabolizmu kao o založenom kaminu i sve će vam biti jasno.Saveti su dobronamerni i vrlo efektivni.usmereni su povećanju nivoa zdravlja svakog čitaoca.

Lako smršaj-fitnes-Način vežbanja za svaku osobu

Intenzivno vežbanje u kombinaciji sa  vežbanjem mišića sporijeg tempa plus zdrava izbalansirana dijeta je najzdraviji način da na brz način smršate i da stignete do zategnute i lepe zdrave linije.Promene navika su zaista najveći problem u ovom procesu.Najbolji termin za vežbanje ujedno i najefektivniji je rano ujutru.Naravno da možete da vežbate i u bilo koje drugo doba dana ali je vežba ujutro ujedno i najefikasnija.Poželjo je ujutro da uradite što više možete da bi aktivirali mišiće pa je ujedno i malo brža šetnja do posla nakon par vežbi urađenih u stanu efektivnija od istih aktivnosti u toku dana.To nas dovodi i do sledeće bitne stvari jer ako vam je posao sedenje za foteljom i računarski rad morate da nađete način i da vežbate.za to je dovoljna jedna prosta ali vrlo efektivna vežba i želim da sad dok ovo čitate i sedite stegnete telom i upotebite što više mišića možete za samo narednih 10 sekundi.
courtesy of all free download com

I odmorite...primetili ste brzo povećanje temperature tela.Izazvali ste kontrakcije velikog broja vašeg mišića.Zato što mišići rade i temperatura tela raste znači da koristite više kalorija da bi ste to i postigli.Svaki put kad podignete temperaturu tela to znači da je i metabolizam tela.To je nešto što se može raditi u kancelariji nekoliko puta dnevno kao i ugradskom prevozu ili nabilo kom drugom vama pogodnom mestu.Poželjno je to raditi više puta dnevno.Statičke kontrakcije i to samo po 10 sekundi.Ujedno vam izgrađuje snagu i vaši mišići postaju čvršći pa i oni koje dugo vremena niste intezivno pokrenuli jer je ovaj način vežbanja vrlo moćan.

Startegija vaše ishrane ne treba da se zasniva na pilulama već na vama i vašem zdravom stavu prema novom i lepšem da ne napominjem i zdravijem načinu života.Potreban je veći unos joda i selena ,jod se u velikim količinama nalazi u plodovima mora.Ove materije se brinu da pljuvačne železde rade pravilno kao i ceo metabolizam .Što ih više imate u vašoj dijeti  bolji će rezultati biti.Selen će te dobiti unosom dva- tri oraha i to je to uglavnom od suplemenata.Jod i selen se staraju da probavni sistem funkcioniše pravilno.Da otpadne materije budu eliminisane blagovremeno.Još jedna bitna stvar a vezana za način života je eliminisati stres i izbaciti ga iz svog života.Siguran sam da osoba koja je  svesna da želi da promeni svoj način života može i ovo da izbegne jednostavnim vežbanjem par puta u toku dana i rekoh samo po 10 sekundi.

Lako smršaj-Kako da ubrzate metabolizam

Kako da ubrzate metabolizam:

courtesy of all-free-download  com

-Dodajte u vašu hranu namirnice  koje sagorevaju  masti kao što su: limun ili grejpfrut.
-Začine kao što je đumbir ili čili papričica koji podižu temperaturu vašeg tela i pomažu izbacivanju štetnih materija znojenjem.
Uz pomoć  prva dva prosta saveta ubrzaćete metabolizam i do 50 procenata.
Dugi vremenski razmaci između obroka usporavaju metabolizam zato što se telo trudi da skladišti mast zbog opasnosti od gladi već sa prvim sledećim obrokom.
Često konzumirajte hranu bogatu vlaknima koja se nalazi u svežem voću i povrću i pravite zdravu i prirodnu selekciju vaše hrane i izbegavajte brzu hranu.
Pijte puno vode,ona hidrira vaš organizam i pomaže ubrzanju metabolizma.Zbog toga u čašu vode koju pijete svakodnevno dodajte i isceđeni limunov sok.

Nisu sve masti loše!Dobre masti se nalaze u hladno ceđenom maslinovom ulju,mesu lososa i lanenom semenu.

Dijeta