Hrana koja prirodno sagoreva mast






courtesy  of all free download com
U ovom članku ne želim da vam skrećem pažnju na određeni način dijete niti način ishrane sa tačnim napornim terminima uzgrednih vežbi.Ovde se upoznajte sa namirnicima koje pomažu bržem radu metabolizma.Nazvaću ih prirodni akceleratori metabolizma koji su dokazani sagorevači masti,ubrzivači metabolizma.Ili imaju blok efekat u odnosu na mast.
Prva grupa je grupa hrane  koja sadrži visok nivo vitamina C.
-Jagode,pomorandže,kivi,mango,papaja,brokoli,crvena paprika Babura,
Sledeća grupa hrane koju bih naveo je hrana koja sadrži veliku količinu masne kiseline Omega 6
Šafranovo ulje,maslinovo ulje,avocado,sezamovo ulje,semenke bundeve,cvet noćurka(O.biennis ).
Sledeći suplement je čaj pogotovu zeleni čaj.Oni u sebi imaju sastojak koji se naziva katikan za koji je dokazano da pomaže u bržem radu metabolizma masti.
Ne smemo da zaboravimo ni blagotvorno dejstvo kurkume-indijskog začina koji sadrži kurkumin koji predupređuje gojaznost.Tako da se može reći da je onaj koji svoja kuvana jela začini sa ovim začinom pomaže sebi i svom metabolizmu a posebno svojim krvnim sudovima jer je ovaj začin popularno nazvan “čistač vena”.

courtesy  of all free download com

 Meni su na lekarskom pregledu specijalisti napomenuli jednu životnu istinu nakon  moje priče da mi se prvi put događa da imam te simptome zbog kojih sam došao kod njih rekli:”Do četrdesete godine telo je u mogućnosti da samo obavlja svoj posao i to radi besprekorno a posle četrdesete godine vašeg života na vama je da pomognete telu u tome”.
Zatim tu je i Cimet koji pomaže telu da sagoreva šećer brže.Manje šećera u krvi znači i manje masnih naslaga. Tj.smanjenje osećaja gladi.Povežite to sa onim trenutkom kada nakon obilnog obroka pojedete parče ili više torte i znate da po količini hrane koju ste uneli nemate potrebu za jelom do sutra ali nakon tri sata vi ste opet gladni.
Beli i crni luk ne samo da se bore protiv visokog pritiska i  infekcija nego i smanjuju holesterol.Imaju u sebi sastojke koje  koje drže nivo šećara u krvi stabilnim.

Grejpfrut i limun,već smo pisali o tome ali su nezaobilazni u ovom procesu i ako ste u mogućnosti pojedite svaki dan makar jedan grejpfrut  uz obrok.

Dijeta